Чи вважається здобуття першого (бакалаврського), другого (магістерського) рівня вищої освіти, третього (освітньо-наукового/освітньо-творчого) рівня або наукового рівня вищої освіти вперше або за іншою спеціальністю у межах професійної діяльності або галузі знань підвищенням кваліфікації педагогічних або науково-педагогічних працівників?

Здобуття першого (бакалаврського), другого (магістерського) рівня вищої освіти, третього (освітньо-наукового/освітньо-творчого) рівня або наукового рівня вищої освіти вперше або за іншою спеціальністю у межах професійної діяльності або галузі знань визнається як підвищення кваліфікації педагогічних або науково-педагогічних працівників [14].

Популярні дописи з цього блогу

Хто складає середньостроковий прогноз?

В який термін та в якій формі рішення атестаційної комісії II, III рівня про результати атестації доводиться до відома керівника відповідного закладу освіти, відокремленого структурного підрозділу за місцем роботи педагогічного працівника?

Чи може педагогічний працівник особисто з власної ініціативи отримати свій примірник атестаційного листа?