Яка послідовність підвищення кваліфікації, якщо педагогічний працівник викладає декілька навчальних предметів (дисциплін)?

У разі викладання декількох навчальних предметів (дисциплін) педагогічні та науково-педагогічні працівники самостійно обирають послідовність підвищення кваліфікації за певними напрямами у міжатестаційний період в межах загального обсягу (тривалості) підвищення кваліфікації, визначеного законодавством [14].

Популярні дописи з цього блогу

Хто складає середньостроковий прогноз?

В який термін та в якій формі рішення атестаційної комісії II, III рівня про результати атестації доводиться до відома керівника відповідного закладу освіти, відокремленого структурного підрозділу за місцем роботи педагогічного працівника?

Чи може педагогічний працівник особисто з власної ініціативи отримати свій примірник атестаційного листа?